Hemma

Hallå!
jag är hemma, eller ja jag kom hem klockan 5 igår morse.
Hem till J dock!
Familjen var i göteborg så jag sov hos han.
Att köra 13 mil mitt i natten,
trött och dåligt blodsocker var det läskigaste jag gjort.
Jag grät så tårarna sprutade när jag kom hem till J.
Bad han göra iordning något ätbart till mig,
men när han var klar och kom ned med den så sov jag.
Han var så snäll mot mig hela dagen.
Medans jag duschade gjorde han iordning det jag gillar mest; våfflor.
Fast han inte ens kan kanske man ska påpeka!
Jag åt en våffla med lite glass på, mer fick jag inte i mig.
Jag mådde så grymt dåligt.
Efter frukosten gick jag ned för att sova lite mera, vilket blev typ 3-4 timmar.
Käkade grillat senare på kvällen sen åkte jag hem.
Träffade familjen, mamma var nog mest happy eller Ernie.
Sliten som jag var så gick jag och la mig men sov hur dåligt som helst.
Så jag hoppas att det går bättre inatt att sova.
Vid kvart i 11 ringde J och sa att han var påväg över.
Vi var ute hela förmiddagen, sen vid 3 åkte vi till stan.
Köpte donken, handlade massa badleksaker och så mat.
Sen blev det grillat på kvällen.
Nu sitter jag här.

Jag pallar inte att skriva om P&L idag,utan det kanske jag gör nån annan dag framöver.
Säger bara att det var varmt, trångt och kul.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0