Måndag

Hallå.
Klockan är snart 2 och jag sitter i pyjamas!
Fan också, jag som hade klockan först på 10 och sen 11.
Jag vaknade 1 istället!
Louise, hör av dig igen sen! (jag minns inget av det vi pratade om)
Louise ringde mig innan 10 så jag har absolut ingen aning om vad vi har sagt.
Lite pinsamt men!
Det är nästan 22 grader varmt ute och solen skinner.
Därför ska jag inte sitta här.
Jag ska endast uppdatera bloggen, göra mig klar (alltså byta kläder) och bädda.
Senare idag så måste jag packa också, sen ska jag baka en paj.
För igår var jag så sugen på vaniljsås, och vaniljsås enbart.
Det är mysko som fan.
Men nu drar jag, skäms ju över migsjälv som sitter inomhus!
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0