Midsommar

Hallå.
idag är det ju midsommar, inte för att jag förstår varför vi ens firar det?
Eller firar gör man väl inte. Det är bara en anledning att festa istortsätt.
Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, men det är typiskt om man bor i Sura.
Här händer verkligen ingenting.
Fast jag ska äta hos fam Henriksson iallefall.
Jag är inte ens på bra humör.

Anledning nr.1 - Mitt hår är så jävla fult, jag ser ut som en tant (klippte mig igår, hos frisör)
Anledning nr.2 - Badboy
Anledning nr.3 - El familja

Men det gäller bara att stå ut i 3 dagar till!
På tisdag drar jag till Borlänge och kommer inte hem förens söndag.
Det ska bli så underbart skönt. Bara en vecka med mina girls.

Nej nu kanske jag ska bädda sängen och allt sånt, och städa min gaderob.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: dasha

haha ah du de är bar ännu en anlednig till att supa, jag har inte heller några planer kom gör mej sällskap hahah :) pusspå dej

2009-06-19 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0