Nu kör vi igen då

Hallå.
Jag har börjat om på en ny kula, igen!
Tog bort min förra : elagerqvist.blogg.se
och tänker istället skriva på emelielagerqvist.blogg.se.
Anledningen är att jag tröttnade och kände att jag behövde något fräsht.
Så därför har jag tänkt i en vecka på hur jag ska forma min blogg
och vad som kommer att innehålla den.

Min förra blogg innehöll inte mycket bilder, inga tips eller liknande.
Utan den var bra fylld med massa trams.
Därför tar jag ett stort steg framåt och tänker inte skriva om mitt privatliv.
Eller jo det kommer jag ju att göra men inte när jag t ex bråkar med min familj/pojkvän.
Utan jag kanske skriver istället att jag är upprörd eller nått sånt.
På såviss kan det inte bli nå fel senare i livet.

Som vanligt ska jag försöka att uppdatera så aktivt så möjligt.
Jag hoppas att denna blogg går bättre och mer besökare!
Men nu ska jag kila hem till min pojkvän för jag är ledig imorgon.
tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: moster

men vad kul.

2009-06-04 @ 16:33:20
Postat av: Emil

Gud va fräscht :D

2009-06-04 @ 17:32:58
Postat av: lolle

KUL :D

2009-06-04 @ 17:36:55
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0