Packar

Hallå.
Klockan är strax efter 6 denna måndagkväll.
Efter jag skrivit mitt tidigare inlägg idag fick jag reda på att vi skulle åka till västerås.
Pappa fyller ju år på torsdag, så vi sökte presenter. Och vi fann det med.
Handlade lite grejer att äta också under veckan så det blir nog kalasbra.
Nu håller jag på att packa kläder och hygienprylar.
Ska leta fram regnstället också,
fast väderguden har lovat oss fint väder hela veckan.
Försökte ta fram en bild för att visa hur bra väder Borlänge ska ha.
Men aftonbladet krånglade så ni får väl kika själva när ni har tid och lust.

Ska hem till mormor&morfar senare ikväll också,
sen blir att baka paj till Allsång på Liseberg.
J ska komma över för att säga hejdå också.
För imorgon har han halkan så vi kan inte träffas då.
(lycka till älskling!)

Nej nu lär jag fortsätta.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0