The sims 3

Hallå.
Direkt efter jag skrivit mitt tidigare inlägg
frågade mamma om jag skulle med in till västerås.
Jag och syster följde med och tur var det.
För jag fick The Sims 3 spelet av mina föräldrar!
Snacka om att jag är lycklig. 369kr på Elgiganten???
Jag är superglad och håller just nu på att installera det.
Det kommer väl en redovisning sen om hur det var/är.
Jag tror faktiskt att det kan ta lite tid innan det kommer
eftersom att jag brukar spela 5-6 timmar varje gång jag spelar sims.
Yes, I'm a geek. Men jag är glad så det är väl chill.
Mamma och pappa köpte en systemkamera också, Canon tror jag.
Och jag är helt spänd över min och Lollos resa till turkiet (HOPPAS!!!!)
Louiseelfwing.blogspot.com är hennes blogg btw. Kika!

Snart är det käk och efter det blir det att lira Sims hela dagen.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: louise

söötnosiis :) vi ska dra ;))) efter p&l :D

2009-06-12 @ 19:07:14
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0