Trosor och Turkiet

Hallå.
Turkietresan blir inte på onsdag som vi hoppades på, utan kanske på lördag istället.
Let's not talk about that.
Utan jag har fått en komentar idag av "anonym"
men jag tror att det är nån tjej som känner sig träffad med jag skrev om i fredags.
Då skrev jag ju om vissa tjejer som visade alledeles förmycket av sig själv.
Nej då skriver hon till mig att jag sprang runt i trosor på min soare?


Det där är det mest vågade jag bar iallefall.
Jag var inte ned och särade på benen framför folk
utan jag gick "modevisning" i det lila.
Och i det röd/oranga så dansade jag men aldrig särade jag på benen.
Så FU anonym, kom igen när du har fakta och bevis.

Nej jag är på dåligt humör och det kanske syns.
Ledsen att resan inte fanns och har bara en sämst dag.
Nej men jag hoppas att vi får våran turkietresa, jag och Louise.


Här är några bilder och det är en all inclusiveresa, så det är trevligt som najs.
Och ikväll så är det final i Projekt runway, så kvällen blev precis pyttelite bättre.

Nej nu ska jag ned och snacka med mamma.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: lois

jag hoppas att ni åker! :D

2009-06-09 @ 19:09:38
URL: http://www.loiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0