En bra dag

Jag har inte skrivit på ett par dagar, men det känns lika skönt för det.
Idag har varit en fantatisk dag.
Började med att lyssna på en intressant föreläsning om jorden.
Sen hade vi utbyte med frisörerna i åk3.
Jag fick mitt hår klippt och färgat.
Sen gjorde jag och Louise en nagelförlängning.
Och det märks att jag måste öva lite mer.
Ang nagelförlängning så kommer jag nog börja med
det på min praktik på fredag i Sura, så om ni vill så får ni göra höra av er.
Om ni vill ha :
nagelförlängning,
vanlig manikyr,
lackning,
plockning & färgning av bryn,
styling av hår eller hårtvätt.

Just nu så kan jag ju inte erbjuda nagelförlängning men allt annat.
Så hör gärna av er. Jag är i sura varje fredag!

Sen efter skolan så satt jag fast i bilkö i 45 min, så det var väl mindre kul.
När jag kom hem så åkte vi till mormor&morfar,
sen förbi farmor för att lämna mitt baltyg och hämta upp presenter
efter hon har varit i san francisco.
Jag blev väldigt glad när jag fick mina presenter!
Det var minsann en påse från Victorias Secret
med ett par jättefina trosor och en söt ögonfransböjare.
Sen en påse från forever21 och där fick jag:

En jättefin fejkpläsjacka som farmor tänkte att jag skulle ha till balen.
Tack så himla mycket farmor, jag är jätteglad över det jag fick!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen.
Har en sovmorgon till 9.40 imorgon så jag tänker lata mig massor.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0