EU

Har prov på tisdag i samhällskunskap om EU.
Idag har jag skrivit 6 hela a4papper om det, för att försöka lära mig.
Det mesta fastnar faktiskt men när det kommer till
överstatlighet eller mellanstatlighet så förstår jag verkligen ingenting.
Så om ni kan det så kan ni väl skriva vad det är för något!
Skulle uppskattas otroligt mycket!
Har fortfarande pyjamas på mig också,
men när man pluggar behöver man inte bry sig.

Ska snart äta också. Kyckling med bacon och ris & sås till, awesome!
Vill träffa mina älskade bäbisar dag eftersom att det inte blev nå igår,
så åker nog dit efter maten för att gosa lite med dem.

Har börjat lyssna på jullåtar idag också, inte en dag för tidigt om ni frågar mig.
Nej men nu ska jag plocka undan lite på mitt rum och vänta på maten.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0