prov

Har prov i dag på EU i samhällskunskapen,
och jag hoppas att ni alla håller tummarna för mig 12:40!
Sov faktiskt en extra timme idag,
för att jag kände att jag hellre är utvilad än trött på provet.
Fast jag somnade ju visserligen ganska tidigt.
Går ju bara i skolan i ca 3½timme.
Först småföretagande, sen samhällskunskap och sist religion.
Jag är inte alls förtjust i religion, inte alls faktiskt.
Vi får nog reda på vad vi fick på provet i torsdags, och jag hoppas det gick bra.
Det var lite konstiga frågor och man fick minus om man svarade fel på påståendefrågor...:S
Får man ens göra så?

Efter skolan ska jag träffa J, när han slutar jobbet dvs.
Jag är så glad för hans skull, att han har fått ett jobb!
Senare ikväll är det UB och DH så han får nog stå ut med att se på det.
Nej nu ska jag borsta håret och kleta på lite smink.
Puss, och ha en superbra dag sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0