snälla rara

...jag önskar mig inget annat än lite sanningsvätska/sanningsstofft.
Som jag bara kan tvinga någon att dricka eller blåsa över.
Det ultimata vore ju om alla bara tala sanning utan att behöva någon magi.
Men det är defintivt lättara att få världsfred skulle jag tro.
Jag önskar bara att allt vore bra igen, men det kommer det nog aldrig bli.
Att falla i sönder var aldrig något jag trodde att jag skulle göra.
Men tro det eller ej,
men jag tror att jag är helt trasig nu föralltid och går inte att pussla ihop mig längre.
Mitt hjärta är delat i så många delar och vissa delar är t om borttappade.
Detta kan ni aldrig laga igen.


Kommentarer
Postat av: Louise

åh älskade du <3 finns här!

2009-12-01 @ 17:45:16
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0