Snö

Är det bara jag som är asglad över att snön har kommit?
7 november 08 var det hur mycket snö som helst, så jag är bara glad att den kommer.
Har väntat och väntat, så det var bara bra!
Längtar tills man får börja handla julklappar och pynta hela huset.
Visst, man får ju handla klappar redan nu om man vill,
men mycket roligare att göra det i början av december.
Måste bara försöka klura ut nå sätt att tjäna lite pengar på, så man kan köpa klappar.
Men det ska nog gå bra.
Nu ska jag äta våfflor, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Åh va roligt :D Funderade också att gå på den men min röv somnar alltid när jag är på bio, och om man ska sitta där i 2x2 timmar (eller hur långa dom nu är) så blir det nog lite drygt!



Jag är också glad över att snön har kommit. Tycker det är tråkigt att det är så jävla kallt men visst blir det så mycket mysigare? Och man längtar ännu mer efter julafton :)

2009-11-04 @ 23:58:31
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0