You and me could have a bad romance

Godmorgon eller något sånt!
Klockan är ju tio i tio så det kanske inte riktigt är morgon längre.
Ångrar mig att jag sov så lite, kunde ha sovit mycket längre än 8.45.
För jag behöver ju inte åka förens 11.15!
Men nu slipper jag stressa, det är väl det positiva.
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg nusåhär,
så att man iallafall har uppdaterat 1 gång idag!

Planer idag är att jag inte har nå planer.
Ska nog hem till J och hälsa på mina bäbisar!
Sen ikväll har jag ju fullt upp mellan 20.00 till 22.00,
för då är det Ugly Betty och Desperate Housewives.

Nej nu ska jag fortsätta att göra mig klar för 3½timmes lång skoldag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0