kallt

Ledsen över att det inte blev nå mer inlägg igår.
Men jag åkte hem till J och sov kvar där.
Åkte hem för dryga en timme sen och nu vet jag inte vad jag ska göra.
Får inte gå ned för mamma håller på och fixar med julklappar,
så jag får stanna här uppe.

Mina fiskar har dött också...så jävla typiskt.
Bara våran algätare Fifthy som lever.
Så R.I.P He-Man, Rosa, Selma och Yoshi!

Kallt har det blivit ute också, märks att det är snart vinter.
Jag längtar faktiskt.
I början av veckan sa jag till mamma att jag ville börja julpynta,
fast jag får nog vänta ett tag till.
Det är typ 7½ vecka kvar till julafton!
Alltså bara 9½ vecka kvar till jag blir 19 år, fast det är ju inte ens särskilt skoj att bli.
Men jag och J firar att vi har varit förlovade i 1 år då också, och det är ju skoj.

Nä, nu svamlar jag bara igen så jag tar och kilar.
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0