Dilema

Hallå.
Jag börjar om 1 timme och är istortsätt redan klar, eller mitt hår är fortfarande blött.
Men det var inte det jag skulle prata om.
Utan jag skulle berätta att jag är bjuden på dop den 18 eller 19 september.
Det är min pojkväns kusin som ska döpas.
Det är ju jättekul att jag ska få följa med på det!
Grejen är bara den att jag ville ned till Göteborg den helgen,
för Håkan Hellström spelar på Liseberg den 18/9.
Men man döps ju bara en gång och jag tror att Håkan kommer spela fler gånger framöver.
Och det är ju inte heller så att Göteborg kommer försvinna.


22 februari 09

Nej nu ska jag ta och föna mitt hår och kanske kleta på lite makeup så man ser normal ut.
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0