Fredag

Hallå.
Ligger hemma på en fredagskväll, men det kvittar.
För imorgon blir det massa skoj!
Mina tjejer och jag + gottgott&film.

Igår hann jag inte skriva, alltså ordagrant!
Jag och Louise släppte av lillasyster vid skolan innan vi åkte till våran skola.
Vi började 8.20 och jag slutade 12.50
men jag och Emma satt kvar i typ 2 timmar!
Efter det så åkte vi ut till hälla och gick på rusta
(letade efter kollegeblock, hittades ej)
Emma hittade dock stuff till Donna, hennes sötaste bäbis!
Sen åkte vi ned på stan för att hämta Dasha.
Och därefter åkte jag och Dasha hem till henne (vi åkte vilse på Gryta!!!)
Hon gjorde mina naglar och dem är riktigt grymt snygga nu!
Dasha är bäst.
Åkte hem strax efter 8, tankade och
så skulle jag hämta J i Larsbo, men körde återigen vilse.
Blev sur och ställde mig längsvägen så han fick ta sig till mig istället.
Åkte till mig, packade väskan och sen sov jag hos han.

Vaknade halv10 och gjorde mig klar att åka till parktiken som jag började 11.
Fick sluta efter 2, sen har jag fan inte gjort något. Inte orkat!
Nej nu ska jag sluta skriva för mina inlägg suger.
Tingeling - Emelie

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaha okej, tack! :)

2009-09-12 @ 23:43:45
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Visste du att Patrick Swayze dog inatt?

2009-09-15 @ 04:43:39
URL: http://fridabrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0