Godmorgon

Hallå.
Idag är det fredag och slutet på denna vecka, eller ja det blir ju helg också.
Börjar praktiken om 35 minuter och jag är redan klar.
Känns skönt att slippa stressa iallafall.

Idag åker pappa iväg och ska fiska kräftor i Dalarna, så det blir "mammahelg".
Sist vi hade mammahelg höll hon på att bryta ihop, var tvungen att hitta på något hela tiden.
Vi pyssla, hyrde film och nå mer...sen var hon och gymmade med hennes vännina.
Nu ska det nog gå lite bättre, för imorgon ska hon ut till mormor&morfars stuga.
Det blir nog bra.
Idag ska jag köpa hårfärg och äntligen bli mörk!
Usch, tittade precis ut genom fönstret och så spöregnar det.
Det som skulle bli varmt igen men jag tror att det blir höst direkt istället.
Fast jag gillar hösten, man får ha på sig så mycket mysiga kläder då.

Nej nu kilar jag.
Skriver när jag kommer hem (och har ingen aning när det blir)
Tingeling - Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0