Longing for

Hallå.
Tjugo i tolv är klockan och jag kikar på "Forrest Gump",
det kan vara en utav de bästa filmerna i världen.
Eller ja Tom Hanks är den bästa skådespelaren i världen.

Har bytit om till min sovtröja (som är nedsprutad i J's parfym)
Älskar att dra tröjan över huvudet när jag ska sova och bara lukta!
Något jag längtar till är våran 2 årsdag som är om 3 veckor och 6 dagar.
Han ska planera den och jag vet litelite grann...
Frågan är ju bara:
- Vad köper man till sin pojkvän i 2årspresent?
- Köper man något överhuvudtaget?

Ge gärna förslag!
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig under täcket och sova.
Godnatt kära ni.

Tingeling - Emelie


Kommentarer
Postat av: louise

tar förslagen i skolan ;) .. J läser förmodligen här ;) .. höhö (A)

2009-09-06 @ 14:37:56
URL: http://louiseelfwing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0