Louise, min vän och jag

Hallå.
Otroligt ledsen att jag har varit dålig på att uppdatera!
Men ni ger mig faktiskt ingen feedback så jag blir inte peppad!
Jag tycker att alla som läser min blogg kan ju faktiskt lämna ett litet avtryck
och säga vilka ni är! Detta är ingen fråga utan att jag kräver det!
Ja, vad har jag gjort under dessa två dagar?
Jo, jag har gått i skolan, träffat Emma&Dasha efter skolan,
fått träffa Emmas bäbis Donna,
och min pojkvän har fått körkort! Grattis älskade du!
Idag följde Louise med mig hem och vi har inte gjort något speciellt, bara ätit en massa!

Nu ska vi sova och imorgon ska jag följa med Dasha hem och göra iordning mina naglar,
sen ska jag få sova med min babe!
Längtar till helgen, den verkar bli så rolig.
Men nu ska jag lägga mig och prata med Louise!
Godnatt mina kära läsare och kom ihåg, skriv skriv skriv vilka ni är!
(även om ni inte är trogna läsare)
Tingeling - Emelie


Kommentarer
Postat av: Emelie H

Jag läser :))

2009-09-10 @ 17:57:19
URL: http://emeliehj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0