Tråkigt

Det är ju hur tråkigt som helst när folk kommenterar negativt!
Att min mamma betalade min p-bot är jag otroligt tacksam för!
Jag är verkligen jätteglad att mamma gjorde det för min skull,
och dessutom så skulle jag inte lära mig ett piss av att betala den själv.
Det skulle bara eka tomt i min plånbok som det redan gör.
Så vad väljer du nu din negativa komenterare....
Att hjälpa ditt barn eller låta din man bli kund hos kronolle?

men något som är kul är att min Emmababe fyller år idag!
Så idag ska jag på kalas hos Dasha&Emma, vi ska fira dem ihop.
Men nu ska jag kila.
Ska göra iordning skolbloggen http://stilochtrend.blogg.se
och sen åka mot västerås.
Så puss på er glada komenterare!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Blir så förb....d. Andreas skulle inte heller bli nå klokare,tror jag, men nog fan skulle jag betala hans bot. Kan hända vem som helst, även den bästa..Ha så kul i kväll...

2009-09-23 @ 18:12:32
Postat av: lovi

Filmen var riktigt bra! Har du sett den än?

2009-10-01 @ 22:09:49
URL: http://www.loiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0