Svar

Jag har inget bättre för mig

Hur bor du: Villa
Brukar du komma i tid: Ja, sålänge tåg/bussar inte krånglar
Hur lång är du: 152/153
Kan du laga mat: Ja, det kan jag
Vad jobbar du med/pluggar du: Har 45 dagar kvar till studenten!
Vad har du på dig just nu: Jeans, t-shirt och en tröja
Har du någon fobi: Ormar/Spindlar och hårstrån (Ja, ni läste rätt)
Hade du en bra kväll igår: Ja, det var den ultimata tvkvällen
Vilket är ditt senaste inköp: En glass som jag fick kasta
Din favoritdryck på morgonen: O'boy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mammi
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Jag har ingen aning faktiskt
Vem snackade du med senast: telefon: Mamma verklighet: Mamma&syster msn: Johan
Varm favoritdricka: O'boy med grädde
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Smoothie
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag vet faktiskt inte
Saknar du någon just nu: Ja, min hund
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte göra det man säger eller lovar
Någon jag stör mig på: För mycket folk
Senaste person du kramade: Lina
Senaste person du ringde: Johan
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Ja, det vill jag verkligen
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, för då blir jag 20!
Har rakat dina ben någon gång: Yes
Är du sugen på något nu: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Har aldrig druckit kaffe
Använder du hudkräm: Nä
Attraheras du av män med skägg: Jag vet
Micro-pop eller poppa själv: Bådeoch
Brukar du baka: Om jag kan
Röstade du i det senaste valet: Ja, länge leve piraterna
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Usher feat. Will.I.am - Oh my god
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, bara lilla jag
Vad tycker du är äckligt: Hårstrån, matrester och porslin som har mat kvar på den
Har du pengar på mobilen: Alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0