Lista

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 24 och ska fylla 25 16 dagar senare

2. Vem var den sista du träffade? Johan om man tänker på människor, annars mina katter

3. Hur lång är du? 154cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Day after tomorrow

5. Vem ringde du senast? Farmor

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Det är den större modellen av nöttornen" till min chef Åsa

7. Vad är dagens planer? Ska göra julgodis som jag sen ska ge bort i julklapp

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem jag ska prata med

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dem är gifta

10. När såg du senast din mamma? Igår hos mormor

11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå

12. När vaknade du idag? 07:47

13. Har du någon gång hittat en katt? Öh..ja men aldrig tagit hem den

14. Vilken är din favoritplats? i min säng

15. Vilken plats föredrar du minst? Ogillar starkt fiskeaffärer och den i nordstan brevid murveln

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen bor jag i ett hus med massor av barn men jag vet inte

17. Vad skrämde dig som barn? Att sova med rullgardinen upp eftersom att mamma skrämde mig som liten

18. Vem fick dig att skratta senast? En utav katterna

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, men jag lånar oftast Johan som har stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och t-shirt, fast nu på vintern har jag pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen? Det är 4st i sängen men jag får oftast bara 1 utav johan så han har 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1, Västmanland

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jovars

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Om jag känner för det, ja

27. Vilken är din favoritglass? Älskar daimglass!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Laga alla skador på min bil, köpa en säng och resa

29. Tycker du om kinamat? Nej

30. Tycker du om kaffe? Nä

31. Vad dricker du till frukost? O'boy

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, närmast fönstret

33. Kan du spela poker? Yes

34. Tycker du om att mysa? Ja?

35. Är du en beroendemänniska? Nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Ja det vill jag

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst? Just nu går allt till det jag minst vill spendera dem på

42. Äger du dyra smycken? Ja

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En ostbåge

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pojkvän

46. Välj ett ärr på din kropp? Högersida på min näsa, slog loss näsvingen och fick sy fast den igen

47. Vad har du för ringsignal? Mariah Carey - All I want for christmas is you, har den varje jul

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, har väl nån klänning mamma sparat.

49. Flirtar du mycket? Nä

50. Vart togs din profilbild för din blogg? i salongen i Jhuset på avslutningsmiddagen innan studenten

51. Kan du byta olja på bilen? Byta? Nja, jag kan väl fylla på kanske

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej men en p-bot

53. Vilken var den senaste bok du läste? Dyngkåt och hur helig som helst

54. Läser du dagstidningen? Läser både vlt & aftonbladet på nätet varje dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE fast det är 1 gång i månaden

56. Dansar du i bilen? Ibland haha

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3, alltid p3 i min bil

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett recept på smörkola

59. När var du i kyrkan senast? I söndags på Vincents dop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0