Hemma igen

Idag har jag varit borta hela dagen, kom hem för 1 timme sen.
Först var det skolan, sen var det att sitta på ett tåg hur länge som helst
(det blev 30 min försenat)
Tittade på när mamma tatuerade sig och den blev hur fin som helst.
Efter det så åkte jag hem till farmor och gjorde hennes naglar
(hoppas du blev nöjd!).
Fick godmat dessutom.
Sen när jag kommit hem får jag reda på att min bil är framskottad och fulltankad.
Så idag var en bra dag.
Min äldsta kusin hade dessutom lämnat kvar en chokladkaka som han inte orkade,
så den tar jag över haha!
Men nu ska jag sova faktiskt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: farmor

jätte snygga naglar det är lättare idag att skriva på datan. Har fått beröm för fina naglar. Ska försöka att fixa kunder till dig kram

2010-02-24 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0