get a grip

Borde man kanske ta tag i den här?
Är det värt?
Jag menar, jag kommer ju ha världens fritid framöver
men suget på att blogga är bristande.
Man kanske iallafall ska ge det försök i en månad.
Man vill ju inte att inläggen ska kännas framtvingade
eller så, men jag ger det ett försök.

Sussie och Tomas åkte precis då dem endast kom över
för att Tomas skulle få äta mammas bullar.
Han åt 4-5st på 3 minuter och då ljuger jag inte!
Sussie fick en hög med kläder som jag inte använder och hon blev superglad,
så jag sa att hon skulle få gå genom alla kläder jag inte vill ha imorgon.
För imorgon drar jag igång projekt städa emelies garderob!

HÄR ÄR DET MENINGEN ATT DET SKA KOMMA UPP NÅN
SNYGG PHOTOSHOPAD BILD
Á LA STORBLOGGARE STYLE
men det gör det inte.


Nu ska jag återgå till mitt tråkiga arbetslösa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0