jag fuckar upp ditt organiserade liv

Jag lyssnar på Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet
och fastnar gång på gång vid orden

 

"Lilla baby jag kan inte stanna kvar
jag fuckar upp ditt organiserade liv"

Om och om igen spelar jag upp det för mig, för det hugger till i hjärtat varje gång.
Jag är så organiserad ni bara kan tänka er
och min älskade pojkvän är raka motsatsen,
vi brukar säga att jag är solsken och regnbågar medans han är åska och stormar.
Det är nog det som gör att vi passar så förbannat bra ihop,
vi kompleterar varandra perfekt.
Det jag saknar ger han mig och vice verca.

För dig går jag genom eld och vatten



Kommentarer
Postat av: emmathebest

för mig skulle du göra allt :D:D:D:D

2010-09-07 @ 21:38:27
URL: http://bbbaraeema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0