room

Nu ser mitt rum ut som vanligt igen.
Har precis varit och lämnat 5 jättekassar med kläder till Sussie, som blev superglad.
Kul att man kan göra någon glad med lite kläder.
Min garderob har aldrig varit såhär tom!
Jag har t om en tom hyll! Är chockad!
Tänkte först om jag skulle köpa en till låda att sätta in i garderoben,
för alla mina underkläder/badkläder får inte riktigt plats.
Lite utav det ligger i en kasse i garderoben.
Men kom på att det är ju fruktansvärt onödigt eftersom att jag förhoppningsvis flyttar,
och då får jag inte ens med mig min garderob.

Den har pappa redan lovat bort till Emma dessutom.
Jaja, nu ska jag försöka rädda en groda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0