Reklam

Det är reklam på "halv åtta hos mig" så jag passar på med lite tidsfördriv

43 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen? Håret har jag för mig
2. Gillar du kaffe? Nä, jag är inte så vuxen
3. Hur mår du just NU? Har så sjukt ont i halsen, och det känns helt ärligt som att jag blivit överkörd
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? N (JohaN)
5. Berätta om din senaste dröm. Jag och Julia Andersson snodde en bok för 5kr på IKEA
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Förmodligen inte
7. Vad vill du ha just nu? Något salt
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Yes
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Bådeoch
10. Använder du smileys? Ja
11. Har du träffat någon kändis? Ja
12. Gillar du keso? Nej
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Ola Svensson - Unstoppable
14. Hur många länder har du besökt? 4
15. Är dina föräldrar stränga? Njaaaa..Hårda men rättvisa
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, jag tror helt ärligt det
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Just nu är det kolsvart men när det är ljust så ja
18. Brukar du hyra film? Nej
19. Var kommer du vara på lördag? På klassfest kanske
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej
22. Vad åt du till lunch? Kycklingtaco
23. Har du lockigt hår? Halvt
24. När grät du senast? Idag, när jag tänkte på ernie
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Japp
26. Favoritårstid? Gillar alla faktiskt
27. Vem höll du senast i handen? Johan
28. Sover du med TVn på? Ibland
29. Tycker du att du är gammal? Nej, inte ens lite
30. Är du mörkrädd? Inte hemma, men ute och hos Johan
31. Gillar du ditt liv just nu? Sådär
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Nej
33. Har du bra syn? Ja, men jag har koncentrationssvårigheter med ögonen haha
34. Var är dina föräldrar just nu? Sitter nere vid datorn skulle jag tro, eller i soffan
35. Vad har du på dig just nu? Pyjamas med små söta pingviner på
36. Vad var det senaste du köpte? Pizzahutbuffe i lördags
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej
38. Använder du sushipinnar?
39. Äger du ett vapen?
40. Gillar du ditt hår? Japp, det är nyklippt och har en skitsnygg frisyr nu
41. Gillar du dig själv? Det händer
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma men jag vill säga båda men det är mamma
43. Hur ofta använder du MSN? När jag är hemma och på mitt rum, så varje gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0