Utlandsresa

Sitter och kollar på vingshemsida och utanför fönstret så vräker snön ned!
Så jag tycker inte det är så konstigt att jag längtar bort.
Har hittat en rätt okej resa, till cypern.
2 personer,1 vecka till panthea garden 12/4
+ transfer tur&retur & diverce försäkringar = 8710kr

Det jobbiga är att det inte ingår mat eller dryck
men det finns ju all inkl fast det kostar 2700kr/pers
Och då går resan på 14110kr, vilket är lite häftigt
men tänk vad mycket vi skulle spara på att slippa köpa mat & dricka.
Och dessutom kan man inte direkt shoppa i ayia napa
(believe me, jag har varit där 9 gånger)

Det blir 7055kr/st, och gud vad jag önskar att jag kunde få åka.
Jag har ju som sagt varit där 9 gånger sen jag var 9 år,
och ibland t om har vi fått samma hotellrum.
Mamma & pappa får alltid specialbehandling
, t ex vinflaskor,godis, morgonrockar,tofflor osv.

Nej nu måste jag ta något att dricka något
och försöka komma på hur vi ska ha råd med detta.
Om ni har något tips, tveka inte att lämna det.
Puss på er



Nisse Beach 08


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johan kan väö skaffa ett jobb?

2010-03-02 @ 09:15:21
Postat av: Mamma

Ni behöver jobb för att få pengar.Skaffa jobb,spar pengarna och åk i höst

2010-03-02 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0