Dag 1- Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

Dag 1 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv


Tar väldigt sällan kort så detta är nyaste (2 veckor sen)

1. Jag sover fortfarande med gosedjur i sängen om jag är rädd
2. Gråter över min hund Ernie och min katt Jägermeister i stortsätt varje dag
3. Är rädd för svarthåriga flickor med långt hår, speciellt asiater (pga the grudge)
4. Har fruktansvärt dålig(t) självförtroende/självkänsla då och då
5. Blir oerhört arg när jag inte får som jag vill
6. Har fel på min ämnesomsättning/blodsocker så jag svimmar om jag inte äter
7. Tycker det är läskigt att bo själv ifrån mamma och pappa
8. Tar alltid på mig ansvarsrollen (i skolan, bland vänner osv)
9. Älskar vintern mer än alla andra årstider
10. Äter inte något som har kommit från sjön/havet
11. Har 3st katter: Sune - 15 månader, Bob & Elvis - 15 veckor
12. Är bara 154cm
13. Har stora planer gällande tatueringar
14. Kan inte åka snurrkaruseller
15. Saknar Alex, Joakim och Stefan! Deras blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0