Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Glad - Känn ingen sorg för mig Göteborg & Kom igen Lena - Håkan Hellström
Ledsen - Bed of roses - Bon Jovi & Fields of Gold - Kate Lee
Uttråkad - Jag har ingen speciell låt som jag lyssnar på när jag har tråkigt utan jag lyssnar på min playlist då
Uppspelt - Just nu är det Push Push - Kat DeLuna ft. Akon
Arg - Fuck You - Cee Lo Green

Egentligen så lyssnar jag alltid på blandad musik, det är aldrig nån särskilt gener.
Men det där var vad jag kunde komma på, för dem går lite på repeat.

Försökte lägga in låtar men det verkar inte funka just nu,
men ni kan ju söka på låtarna om ni tycker dem verkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0