Dag 6- Din favoritidol och varför

Dag 6 - Din favoritidol och varför

Min favoritidol är Håkan Hellström, och det har det varit sedan 2000 faktiskt.
Då han slog igenom med "Känn ingen sorg för mig Göteborg".
Anledningarna är många:

♥ Han texter

♥ Hans energi på scenen

♥ Han är så ödmjuk, inte som alla andra artiser och syns i tidningarna hela tiden
M.M


Jag har sett Håkan live 5 eller 6 gånger och han lämnar alltid ett sånt h
ål i hjärtat tills man ser honom igen,
energin han utstrålar på scenen lyser upp varenda människa där och lämnar aldrig ett öga torrt!

22 februari 2009, Västerås med lillasyster


Bara en utav 100 underbara låtar!

Dock är min favorit: Nu kan du få mig så lätt men kunde inte hitta nån med bra kvalite


Kommentarer
Postat av: empiiii

22 februari 2009

BÄÄÄÄSTA DAGEN I MITT LIV

loveu <3

2010-11-17 @ 21:42:23
URL: http://bbbaraeema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0