Inredning

Sitter för migsjälv i lägenheten och äter Billys färdiga pannkakor med choklad i
(Inte att rekomendera, dem med hallon är godare)
och samtidigt kikar jag runt på olika inredningsbloggar.
Försöker få lite ideér, för det är faktiskt riktigt svårt att få allt vi har packat ned till ett hem.
När jag tittade i Oh so Glam's blogg såg jag att hon hade länkat
till Therese Senneholt's webbshop och blev superglad.
Har nämligen klickat mig in där förut, men då hade hon ej öppnat webbshopen.

Men nu har hon öppnat den och säljer så underbart snygga och coola tavlor som är 2 die 4.

Gillar dem skarpt!

Tycker att dem passar mig ganska bra och skulle göra sig väldigt fina här i lägenheten.

Nej nu måste jag kila.

Ska: Diska, plocka in i skåpet då jag var tvungen att ta ut all när morfar drog elen i köket,

fortsätta packa upp och försöka att inte kissa på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0