kent

Har lite kentdagar och minns varför jag älskade dem så fruktansvärt mycket

Kent - 747

Tystnad
Tunnel, avfart
När taxametern slagits på
försvinner allt i regnet
utan spår
& som en viskning
ser vi syner nu igen
Det här är nåt
som inte ens har hänt...

Tystnad
En rökfri viskning
Det är exakt vad vi vill ha
det luftkonditionerade ljudet
av fart
Du är värd att dö för
Ni kan skratta om Ni vill
Håna oss
Vi rör oss, Ni står still...

Jag håller mig vid liv
Du håller mig vid liv
Jag håller mig vid liv
Du håller mig vid liv

Lyssnar
stel & fastspänd
& när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig
Du är värd att dö för
Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls...

Jag håller mig vid liv
Du håller mig vid liv
Jag håller mig vid liv
Du håller mig vid liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0