Lista

Stal en lista från Sandran som jag tänkte fylla i, so here goes:

9 artister/band du tycker om just nu:
Håkan Hellström, Rihanna, Melissa Horn, Robyn, Pink, Eminem, Lars Winnerbäck, The Baseballs och Metallica.

8 saker du gör varje dag:
Sitter vid datorn, äter, har någon kontakt med min pojkvän, har på mig deo, tar mitt p-piller, ser på tv, pratar med någon i min familj och går på toaletten.

7 saker du är förtjust i att göra:
Läsa, umgås med min pojkvän, shoppa, lyssna på musik, skulptera naglar, läsa bakbloggar och baka

6 saker som alltid kommer vinna ditt hjärta:
Ödmjukhet, pussar på pannan, bäbisdjur, bäbisar, mina katters och Ernies gosande

5 lukter du tycker om:
Hallon, vanilj, när det precis har regnat, min pojkväns t-shirtar och nytvättade kläder

4 platser du vill resa till:
Thailand, Australien, Indien och USA

3 högtider du älskar:
Jul, nyårsafton och påsk

2 ord du tycker är fina:
Beundransvärt och älskar är väl två fina ord

1 person du skulle gifta dig med på fläcken:
Just nu känns det som att jag skulle äkta min Johan om han frågade mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0