missin' u

Jag saknar dig. Jag saknar dig så mycket att det gör ont i varenda cell i min kropp.
Det känns som om jag dör lite varje gång du far omkring i tankarna,
och jag är knappt levande längre. För du fattas. Du fattas så jävla mycket.
Varför blev du sjuk? Varför kunde vi inte hjälpa dig? Varför sa du inget?
Jag hade gjort allt för att du skulle må bra. Verkligen precis allt.
Jag hade dött istället för dig. Nu gråter jag igen. Ja, igen...
Varje dag är du med mig, varje minut och varje sekund.
Jag har aldrig i mitt liv kännt sådan sorg, som jag bär på varje dag.
Du Ernie, du var mitt allt. Jag älskar dig med varje fiber i hela själen min.
Den underbaraste varelsen i världen var du!
Ville bara säga att jag saknar och älskar dig björnen.
För mig var du allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0