Sömn

Just nu är det en del snack om att folk blivit sjuka av vaccinet mot svininfluensan,
att dem drabbat av nå sömnproblem eller ja, att dem somnar lite närsomhelst.

Jag har ju vaccinerat mig men jag fick nog en motsatt biverkning.
Jag är aldrig trött längre, sover inte och verkar inte behöva det.
Okej, jo visst jag sover, men det är bara några timmar.
Spelar ingen roll hur tidigt jag går upp, jag blir ändå inte trött på kvällen.

Har mest fått i huvudet av detta.
Nån som har tips på att somna? Uppskattas rejält!

Kommentarer
Postat av: lonn

faktiskt inte! men ska se den för joan jets och runaways har jag lyssnat på länge :) har hört att den är rät bra :) pussss

2010-09-23 @ 09:31:25
Postat av: linnis

faktiskt inte! men ska se den för joan jets och runaways har jag lyssnat på länge :) har hört att den är rät bra :) pussss

2010-09-23 @ 09:32:09
Postat av: IDA

Sv: Åh tackar, tackar! :D

2010-09-23 @ 19:35:41
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0