Ernie

Idag är det 1 år sen du somnade. 1 år utan dig.
Det har varit ett helvete, det tänker jag inte förneka.
Det har varit tungt, ensamt och framförallt ett år av saknad.
Har saknat att du ligger i vägen precis innan för dörren,
att du alltid satt med vid soffan och ville ha något,
saknat dina galna varv ute på baksidan,
saknat att trampa på hundmaten som du alltid drog ut i köket.
Jag har saknat dig, jag saknar dig fortfarande och kommer nog alltid att göra det.
Det är tomt hos familjen Lagerqvist utan dig.
Du fattas oss, men du mår nog bra nu.
Det är det som gör allt lite lättare...att veta att du har det bättre.
Jag älskar dig Ernie, vi ses sen! ♥



Alltid i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0